Holdånd og god stemning skal give kunderne den bedste oplevelse af Fellowmind
Værdier kan være fluffy og svære at sætte ord på.
I Fellowminds Support team i Managed Services tager vi 12.500 opkald og har 30.000 sager om året. Vi er 12 ansatte og er placeret på to lokationer, så det kræver holdånd og god stemning for at lykkes med at give kunderne den bedste oplevelse af Fellowmind.
Vi skal mestre at være generalister uden at gå på kompromis med oplevelsen for den enkelte kunde. Derfor har vi i Support teamet sammen sat ord på, hvad vi helt lavpraktisk forventer af hinanden for at vise holdånd og for at leve op til Fellowminds grundværdi 'Better Together'. Det er ikke ordene, der gør forskellen for os, men det er dialogen og den indstilling, den enkelte fellow har i dagligdagen.
'Better Together' er for os et fælles mål om at gå fra ’Good to Great’, og vi spiller hinanden bedre som et hold. Holdånden er både vigtig internt i teamet, men kommer også til udtryk i samspillet med det øvrige Fellowmind.
Supporten er ikke stærkere end det svageste led i teamet og vores kæde i organisationen.
Emil Mortensen fra Support teamet fortæller, at Support Manager Hanne Levisen skaber de gode rammer, mens teamet har fokus på det menneskelige aspekt i samspillet med IT og på at skabe gode kundeoplevelser.
Grundlaget for at lykkes bygger på en høj grad af involvering, frihed under ansvar, engagement, humor, og at den enkelte tænker proaktivt.
En rigtig vigtig ting for os er, at vi har digital synlighed. Vi kan ikke bare kigge op over skærmen, og spørge vores kollegaer om hjælp. Derfor er den daglige kommunikation og videndeling ét af vores helt store fokuspunkter. Det er en lille ting som at skrive godmorgen og farvel i den fælles chat.
Hanne tilstræber at gøre det bedste hun kan for at være nærværende, skabe struktur og lede i en klar retning. Hun ved, at den enkelte i teamet har et rigtig godt indblik i, hvad der er vigtigt for kunderne, og hvad der rører sig derude. Med det kan der genereres ideer, der kan bruges til at skabe udvikling og mere forretning.
I supporten har vi et fælles ønske om altid at gøre det bedste vi kan og at blive bedre. Og det er for os opskriften på at være Better together.